які цікавляться 3D-моделюванням, гейм дизайном, анімацією та хочуть створювати власні 3D моделі в програмах
Початківців
які вже мають базові знання щодо роботи у 3D програмах, але хочуть поглибити та відшліфувати ці свої навички і дізнатися можливості подальшого професійного росту в 3D індустрії
Яка мета програми?
Вивчити основи 3D-моделювання і рендерингу. А отже, вміти створювати прості об'єкти і сцени в 3D редакторах, використовуючи композиційні принципи дизайну та кольорознавства.
В яких програмах працюємо?
На Self-learning
На Workshops
Технічні вимогидо робочого місця студента
Вільний доступ до Інтернет
Наявність ноутбука/стаціонарного комп’ютера, камери, мікрофону та навушників
Можливість встановити десктопні версії програм
Мінімальні системні вимоги до ПК: Операційна система (64-bit Windows 10/11 або MacOS 10.13 High Sierra чи новіше або Linux Ubuntu 20.04 чи вище) Оперативна пам'ять 8 ГБ+ Процесор i5 та вище / AMD Ryzen 3 та вище Відеокарта Nvidia або AMD з відеопам'яттю не менше 2 ГБ Вільний об’єм пам’яті 30 ГБ+
За результатами програми студент знатиме
01
Основі поняття 3D-моделювання та 3D-індустрії
02
Етапи та принципи побудови 3D-моделювання
03
Інтерфейс програм MagicaVoxel, 3D-Coat та SculptGL
04
Поняття рендер та принципи його налаштування
05
Основи 3D-візуалізації (текстурування, нанесення матеріалів, ефектів)