Graphic design

Для кого наша програма?
Тінейджерів, які цікавляться дизайном,
але не мають досвіду навчання візуальним комунікаціям або образотворчому мистецтву, і хотіли б спробувати для себе ці напрямки
Тінейджерів, які вчилися на художніх курсах або у художній школі,
вміють малювати свої задуми, проте не знають, як цю навичку можна застосувати у дизайн-сфері
Тінейджерів, які думають про професію дизайнера,
але не розуміють який саме дизайн-напрямок до них ближче, хочуть спробувати попрацювати в графічному дизайні, щоб зрозуміти, чи дійсно їм цікавий надалі професійний шлях у сфері дизайну
Яка мета програми?
Отримати базові навички та знання в графічному дизайні: робота в графічних редакторах, робота з кольором, шрифтами та композицією. Навчитись аналізувати об’єкти графічного дизайну та процес їх створення.
В яких програмах працюємо?
На Self-learning
На Workshops
Технічні вимоги до робочого місця студента
  • Вільний доступ до Інтернет
  • Наявність ноутбука/стаціонарного комп’ютера, камери, мікрофону та навушників
  • Можливість встановити десктопні версії програм
  • Мінімальні системні вимоги до ПК:
    Операційна система (64-bit Windows 10/11 або MacOS 10.13 High Sierra чи новіше або Linux Ubuntu 20.04 чи вище)
    Оперативна пам'ять 8 ГБ+
    Процесор i5 та вище / AMD Ryzen 3 та вище
    Відеокарта Nvidia або AMD з відеопам'яттю не менше 2 ГБ
    Вільний об’єм пам’яті 30 ГБ+
За результатами програми студент знатиме
01
Основні принципи графічного дизайну
02
Що таке композиція, простір, баланс, єдність, форми
03
Принципи процесу розробки логотипу та фірмового знаку
04
Як створити власну кольорову палітру
05
Як створювати фірмові стилі

За результатами програми студент вмітиме

Створювати об’єкти в векторному редакторі,
редагувати їх та застосовувати у проєктах
Генерувати нові ідеї
Створювати ескізи
від руки та у комп’ютері
Створювати логотипи
та фірмові знаки
Розробляти концепцію
до створення фірмового стилю
Робити візуалізацію своїх задумів
за допомогою мокапів
Які проєкти студент матиме у своєму портфоліо?
Роботи студентів
Які перспективи після завершення програми?
Можливість професійного розвитку
у візуальних комунікаціях або в образотворчому мистецтві
Можливість подальшого професійного розвитку
як графічний дизайнер, smm-фахівець, поліграфічний дизайнер, UI дизайнер, фахівець з брендингу
Початок власної кар’єри фрілансера,
адже в портфоліо вже є власні проєкти
Програми навчання
7 напрямків навчання у сфері технологій та креативних індустрій
Паралельне навчання за 3-ма обраними програмами
  • Дізнатись більше
  • Дізнатись більше
  • Дізнатись більше
  • Дізнатись більше
  • Дізнатись більше
  • Дізнатись більше
Хочеш стати студентом?