павло
крупич
ігровий програміст
аналітик
ментор-педагог
воркшоплідер напрямку
Game development
Павло Крупич
Освіта
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Системний аналіз»
  • Студія FUGAS.SPACE "Game Developer"
  • Autodesk 3Ds Max "Архітектурна візуалізація"
Павло обожнює занурюватись в атмосферу ігор початку 2000-х років, зокрема Gothica 2, Diablo 2, Return to Castle Wolfenstein. Також полюбляє гоночні симулятори такі як Forza, Project CARS, NFS Shift. Інколи грає тру RPG, наприклад Disco Elysium. Дивиться аніме, серед улюблених Джо-Джо, Євангеліон, Дороро, Самурай Чамплу, Токійський гуль.
Павло має мрію, яка вже перетворюється на стратегічну мету. Він працює над заснуванням аутсорс дизайн-студії і запуском успішних мобільних продуктів.
В UA-Teens, в першу чергу, мені подобається працювати з молодими людьми, які збираються зробити перший крок в професійну кар’єру з моєю допомогою.
Круто, що я можу дати відповіді на питання, які цікавили мене самого в підлітковому віці, розкрити таємниці та розвіяти міфи про ігрову індустрію. Розповісти про історію та розвиток цієї галузі в Україні, про всесвітньо відомі продукти створені українцями та заохотити доєднатись до вітчизняного геймдеву.
павло
Крупич
Основні технології з якими Павло наразі працює:
Хочеш
стати
студентом
і спробувати
себе в розробці
ігор?